måndag 15 juli 2013

Fyndat på Equeen

Nu har jag varit uppe i sommarstugan i 5 dagar och det är så lugnt och mysigt! Idag var första regndagen, så då har jag passat på att åka till Birsta City :) Birsta är det absolut största köpcentret i Norrland och är dessutom det mest expanderade köpcentret norr om Hamburg..!

Eftersom jag inte har kunnat åka till Falsterbo gjorde jag ett årligt besök till Sundsvalls bästa hästsportbutik Equeen. Jag ÄLSKAR den butiken då den är stor med ett otroligt brett sortiment av bara kvalitétsutrustning! Det är en Equality Line-butik så något annat än bra grejer finns inte ;) De har bland annat Kingsland, HV Polo, Equiline, Eskadron, Catago, Pikeur, John Whitaker, Spooks, Mias med flera.

De hade jättemycket nedsatta produkter och jag lyckades göra några riktigt bra fynd!


Helskodda tävlingsbyxor, JW (stretch) 1000:- 799:-




Tjocka stallpaddar (x4) Jacson 249:-


Dressyrschabrak, air-system 599:- 299:-

Mittraden med "air condition"




1 kommentar:

  1. Åh vad smart med hål så där i överkanten! Sånt vill jag oxå ha! :D

    SvaraRadera