tisdag 17 juni 2014

Boxgardin!

Förberedelserna inför vårt första meeting 4-6 juli i Dylta är i full gång :)!! Min packlista är 15 m lång känns det som...

Efter mycket sökande efter den "perfekta" boxgardinen (stor yta med många stora fickor och inte löjligt dyr) så hittade jag det jag sökte efter hos Hööks! De hade nämligen en exakt kopia av Exklusive Horsewares dyraste och största lyxgardin, men till halva priset ungefär. Jag beställde brodyr på den (i rosa tråd såklart) och har nu fått hämta den. Jättesnabba var de att brodera och skicka till Uppsala, jag är SÅ NÖJD med resultatet!!


Idag fick Ina gå ett galoppass ute på ängarna, uppskattat må ni tro! Mycket nöjd häst som sedan skrittade hem. Hon är fortfarande brunstig så jag försöker ge henne en lugnare vecka med mindre press då hon blir trött och öm i kroppen. 

Nu håller jag på att ladda in bilderna från tävlingen i lördags, de kommer upp lite senare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar