söndag 21 september 2014

Avanmält från en tävling....

I fredags så gjorde jag comeback på innebandyplan igen efter mer ryggproblem. Tyvärr hade jag lite otur och fick en jäkla smäll i vänster fot, fotled och knä efter att ha halkat på motståndares klubblad. Mitt superhårda knäskydd räddade knäet totalt, men jag fick ändå en ordentlig smäll vid kopplingen mellan knäet och smalbenet. Ett överben precis under knäet och foten kunde jag inte böja. Detta gjorde att det inte gick att använda vänsterskänkeln då jag varken kunde trampa ner foten i stigbygeln (jag fick stå på tå...) eller använda skänkeln alls. Eftersom mina leder är väldigt överrörliga skadar jag mig väldigt lätt, men ofta försvinner skadorna lika fort som de dyker upp så jag trodde att jag skulle hunnit bli bra till idag, men tyvärr inte. Så detta var första gången jag blivit tvungen att avanmäla mig från en tävling på grund av mig själv. Jag hoppas det blev sista gången! Vi skulle ha startat en MsvB:4 i Österfärnebo, utomhus. Men ja, det blir liite svårt med bara en högerskänkel, Ina kommer gå runt i cirklar ;)


Det är bara att ladda om till nästa tävling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar