söndag 20 mars 2011

Ibland är Ina ett sto...

Gårdagen gick inget som det skulle.

Ina var asdryg både att hålla på med och att rida...
Framridningsbanan var helt hemsk, massa snö som tinade till en djup bana och senare blev en swimmingpool = kunde bara rida fram på den minimala collectingringen i ridhuset.

Hon var överpigg och hade alldeles för mycket energi så hon utan problem kunde fokusera på allt annat än mig och vad jag sa åt henne.

Inget fungerade på banan då hon var fjantig och dryg (OBS, ej spänd, bara dryg) vilket resulterade i poängerna 1-7 genom programmen... några saker gick ok, men överlag var det katastrof.

Så funderar på om det är brunst och vårkänslor som spökar, för sådär stoig har jag aldrig sett henne förut :/

Aja, kan slänga ut en film ikväll så får ni se vad jag menar.

Idag ska vi åka och träna för Nina Karlsson inför division 2-premiären på söndag! Det kommer bli jättebra med träning idag, hon behöver det busfian...

Återkommer ikväll med rapport

Denna dag har i övrigt varit mycket effektiv. Moa och jag hade morgonfodringen och vi var helt klara med allt 8.50, sen har jag varit ute och joggat + gjort god grape-frukost!

Så nu laddas det inför träningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar