lördag 26 mars 2011

Knasig häst med vårkänslor

Ina har varit fortsatt knasig nu under veckan. Jag tror att hon har vårkänslor kroppen, suck...

Det är som att hon har en on-knapp och en off-knapp.
Som på hoppträningen i torsdags, då kunde hon gå sjukt bra till att helt plötsligt bara stänga av mig och var i sin egna lilla värld ;)

Idag har hon iaf fått springa av sig, 30 minuters galopprejs i dalen ska göra gott inför morgondagens tävling!

Då är det division II-dressyren som kommer igång på UVFK:

Framridning LB:3 och lagklass LA:4.

Ska bli skönt att få rida ett "ridvägsprogram" igen (LB:3an) för om hon är lite knasig imorgon också så märks det inte lika mkt då det inte är med massa svårare rörelser, tekniska moment mm. Så vi får se hur det går.

I övrigt är jag lite trött idag då vi hade Releasefest på jobbet igår. Kul var det dock! Från och med måndag kommer inkClubs reklamfilm att börja sändas på TV4 och den är såå gullig =) Känns som att företaget blir mer personligt nu än tidigare.
Håll utkik på 4:an så kommer ni förstå vad jag menar.

Just det, nu har jag hittat MIN transport! Den kommer att bli i min ägo så fort den har varit hos besktningen.

Min söta transport :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar