söndag 27 mars 2011

Division II

Yes! Idag var Ina sig själv igen =D !!

Hon var lugn, mjuk, fokuserad och avslappnad i LB:3an. Är supermeganöjd med henne där! Tyvärr fick vi enligt mig och andra för snålt med poäng... Men det är något jag inte kan göra något åt. Däremot kan jag bara överösa beröm över min fina lilla häst!



I LA:4an (hennes 3:e) gick hon också bra! Lite trött efter några timmars väntan, så red fram ca 5 min, var precis lagom! Vi fick lite missar, så blandat 3-7 i skalan, bl.a. 7or på båda skänkelvikningarna :) Hon kändes iaf tokfin, sen kommer det komma missar i LA-programmen för henne ett tag. Sjukt stolt över henne! Summa blev 55,8% och vår poäng fick räknas med i lagresultatet, och vi kom 2:a av 8 lag idag =D!

Film från lagklassen kommer imorgon, har bara hunnit fixa den första än så länge då vi kom hem sent...

Här är lite fiiina bilder som Ulrika tog på oss!





2 kommentarer:

  1. Grattis till lag-placeringen!:D

    Ja hon låg lite lågt i LB:3an. Jag och Taipan va värda MINST 56%!;)

    SvaraRadera
  2. Ni är jätte fina tillsammans :)

    Ska du tävla Lola E något inom den närmsta perioden?

    SvaraRadera