lördag 2 april 2011

Ny typ av film

Oj vad jag INTE har bloggat i veckan... Kombon av att det inte hänt så mycket + att jag slocknat i stort sett så fort jag kommit hem efter jobbet/stallet har gjort att jag inte ens slagit igång datorn hemma...

Men har funderat lite på vad jag skulle kunna skriva om mer "kontiunerligt" i bloggen förutom uppdateringar.
Det var någon som gärna ville att jag skulle skriva om lite olika "småtips" i dressyren bl.a. Kanske ska göra det. Alla har ju sina erfarenheter så det skadar ju inte att dela med sig av sina :)

Nu har jag iaf (bättre sent än aldrig) satt ihop LA:4-filmen från förra helgen.

Den är lite annorulunda gjord, då jag har satt ut alla poäng som vi fick under tiden som filmen rullar.
Jag vill försöka få fram helheten lite bättre än att bara publicera en slut%. Jag tycker själv att man får en bättre förståelse för varför man fick en viss % när man får se alla poängutdelningarna.



Vad tycker du?
Är det bättre och roligare när man får se poängen??



4 kommentarer:

  1. mycket bättre och roligare när man får se poängen tycker jag!!
    /ulrika

    SvaraRadera
  2. Tycker det blir mycket bättre så :D

    SvaraRadera
  3. Tips vill iallafall jag ha mycket utav :D

    SvaraRadera