söndag 10 april 2011

Inget nytt om Ina än...

... vilket är bra, eftersom veterinären sa att de bara skulle ringa mig i helgen om något hade gått tokigt.


Så jag hoppas verkligen att jag får hämta hem min älskade imorgon!
Jag kommer att ta med transporten till jobbet, ifall det blir så att de ringer typ mitt på dan och säger att hon får åka hem. Eftersom inkClub ligger i Boländerna går det jättesnabbt att åka till Ultuna och köra hem henne.

*Hoppas hoppas*

Igår åkte jag och kollade på Ormen och Sara när de hoppade sin 1.10-start på Jälla. Ormen hade gått 0a i 1m innan och verkade fin och lugn. Men när han kom in på banan denna gången hade han full koll på utgången istället. Han stod upp på bakbenen så fort han var på den delen av banan som var närmast exit. Men när han väl hoppade istället så hoppade han sjukt bra :)

Snart Sara får du alla bilder, snart...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar