fredag 22 april 2011

En underbar fredag!

Vaknade kl 2, 4 och till sist 8. Vid det sista tillfället så var jag klarvaken och mitt huvud var som vanligt inställt på att gå upp kl 5 som jag alltid gör när jag ska till jobbet som börjar kl 6....

Men jag gick upp och "tejpade upp" mina leder som behöver och sen tog jag mig en halvtimmes konditionspass i form av joggingtur i Hågadalen. Folk som jag mötte stirrade konstigt på mig. Först fattade jag inte varför, men sen kom jag på att de hade jättemkt kläder, jackor, huvor på sig (det var bara 8 grader och blåsit..) medan jag bara hade linne och shorts. Men man blir ju VARM av att springa :) Lade även till mage-, lår-, och ryggstyrka när jag kom hem.

Så här ser mina ben ut när jag ska ut och jogga; idrottstejp, guds gåva till aktiv människa med dåliga leder :))
Moa har hand om Ina idag. Det är första gången som jag får en "hästledig" dag sedan hon skadade sig 7 april, så det är lite skönt med en dag utan stallet faktiskt :) Då längtar man mkt tillbaka haha.

Senare ikväll kommer Becca och Eric då vi ska köra grilldebut-2011!

Nu är det dock solstolen som gäller, måste passa på att sola under min lediga tid!! Tjao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar