fredag 22 november 2013

En olycka kommer sällan ensam...

Jag skrev ju i tidigare inlägg att många jobbiga saker har hänt. Det märkliga är att när en sak går fel så verkar det som att allt går snett...

I lördags när jag kom ut till bilen så pryddes höger passagerardörr av detta:

Den är inte påkörd av en bil då den stod parkerad med högersidan längs en trottoar under natten, utan förmodligen har någon SPARKAT in i dörren!! Det är till och med ett skoavtryck inne i bucklan! Vad är det för idioter som rör sig på gatorna egentligen som tycker det är "roligt" att förstöra andras ägodelar 😞 Fy sjutton för dem... Massa onödigt jobb, oro och kostnader.....!

Min fina älskade 12-åriga katt Kajsa kämpar just nu inlagd på Ultunas djursjukhus med eventuell urinvägsinfektion och njurproblem... Kämpa på gumman, imorgon ska du få komma hem ❤!

En POSITIV sak som kom fram idag var att jag fick hjälp och bokad akut läkartid hos min nya vårdcentral Ekeby Hälsocentrum. Jag kom dit med extrem kort varsel på dropin, men jag fick träffa en sköterska efter max 2 min bara! Fantastiskt!!

Tack vare att jag har så fantastiska människor runtom mig så har jag och får jag vila mitt överbelastade knä flera gånger förra veckan + denna vecka. Förra veckan hjälpte Elin mig med kort varsel att ta hand om Ina, idag ställde Selma upp och även motionerade henne och torsdag+hela helgen tar Sandra henne helt. TACK UNDERBARA BRUDAR, ni är bäst!!! ❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar