måndag 13 december 2010

Finns inte mkt att säga just nu...

... jag är helt slut och snurrig efter inventeringen + ha gått upp 5 alla dar + att jobbveckan började på en gång, Inisen är nöjd och glad, det är svinigt kallt ute m.m.m.m.m......

Istället för att babbla tänker jag lägga in en gammal film från 2008 på Chili. Han är såld nu och jag kommer sakna den lilla ponnybusen!! Har alltid tyckt att han var så himla kul å rida, var aldrig nå problem med farten där inte som han var mest känd för...

Filmen är från julshowen-08 när jag red en rid´n run och Chilimannen skulle hoppa 4 hinder så snabbt som möjligt, barbacka. Sötisponny!!

3 kommentarer:

  1. ..och galoppombyten på köpet! Impad!!! Vi saknar dig lite i stallet. /Kram Ulrika

    SvaraRadera
  2. Ponnyn har sina oanade talanger =)

    Ulrika, jag som hade hoppats på att ni saknade mig mycket ;D

    På fredag kommer jag iaf på julmiddagen, woho!!

    SvaraRadera