onsdag 1 december 2010

Serie av nya grejer!

Oj vad jag borde sova nu... Har panikfixat en ny mail då den jag haft i 10 år har hållit på i skickat ut massa spam till mina kontakter :S Så nu är alla kontakterna raderade och jag har ny adress. Återkommer med den.

Tänkte bara flika in med en liten bild. Senaste dagarna har det blivit en hel del inköp (som varit planerade faktiskt ;) ) så det kommer komma mkt bilder!

Här är iaf Inas senaste tillskott under prinsess-temat =)

Söta va? :D


Godnatt!!

3 kommentarer:

  1. Rosa och glitter, guud va fjolligt ;)

    SvaraRadera
  2. Hmm. Varför har inte jag sådana?:)

    SvaraRadera
  3. Hörru Ormen, har du inte hört uttrycket "allting klär en skönhet" (och inget missklär en ful kan man ju lägga till...)? Förresten så har jag minsann sett dina 70-tals-guldboots liggandes utanför boxen din så försök inte :P

    Helen--> Skaffa :D

    SvaraRadera