tisdag 17 maj 2011

Nu har vi flyttat...

... till en annan del av stallet :) En mer separat del som vi kallar "Magasinet" där det står sammanlagt 4 hästar.
Jag har fått 2 skåp (!!), en egen täckeshylla och Ina har fått en JÄTTEBOX =D

Jag har precis kommit hem och hållit på att flytta i nästan 5 timmar.....................!!! Shit vad med grejer det var...

Först mockade jag boxen, sen körde över allt rent spån, tog med vattenhinkarna, höpåsarna, fodertunnorna, sen alla 1000miljarder grejer och placerade ut dem.

Det tog lång tid som sagt, men det blev jättefint!!

Så här ser allt det nya ut nu:

Finaste prinsessan i sin nya box <3

Nya hinkar dagen till ära

Inas nya utsikt

Sötnosen + Urania spanar

Dialog tyckte för lite uppmärksamhet riktades mot honom....

Många grejer blir det... 4 sådana här lass körde jag!

Så här blev det i garderob 1

Jag har LAGOM många schabrak

Och så här blev det i garderob 2

Täckeshyllan

1 kommentar: