måndag 9 maj 2011

Uppdatering

Anledningen till att det tar lite längre tid än ofta annarsatt få upp bilderna på Equipe, är pga att om klubben inte kör med online-resultat, finns inga startlistor inprogramerade hos Equipe.
Detta gör att en backup-fil måste skickas till Equipe som då lägger in tävlingen hos sig och jag kan ladda upp bilderna samt matcha dem med ekipagen.


I övrigt kan jag säga att jag kommer vara lite "laid back" på bloggen ett tag, iaf tills Ina får komma igång igen.
Jag fick ett väldigt jobbigt besked idag som jag måste få tid att bearbeta.

Jag kommer förmodligen bara öppna datorn när det gäller fotouppladdningar osv. Lovar att fortsätta uppdatera här så fort bilderna är ute på http://www.equipe.com

1 kommentar:

  1. Hej hej, hoppas det löser sig med det jobbiga beskedet och att du snart kan börja rida Ina igen. Kram ulrika

    SvaraRadera