söndag 8 maj 2011

Problem med uppladdning

Det blev 8 timmars fotande idag. Hej solsting!!

Lyckades pressa i mig 1 liter vatten mellan varje klass, men det räckte inte... När jag kom hem, eller till stallet snarare började massa blinkande prickar att synas vart jag än kollade. Har hört att det kan ha med vätskebrist och blodsockernivån att göra.

Nåväl, jag redigerar inte bilderna nu, bara för att det ska gå snabbare.

Men jag har fått lite problem med min uppladdning hos Equipe.

Detta är första gången jag ska ladda upp och matcha ekipagen, så det är jätteviktigt att jag lyckas göra på rätt sätt. Väntar på svar från Sofie som har hand om oss fotografer på Equipe, så bilderna kommer nog inte komma upp förrän imogon tyvärr :/

Problemet är att UPK:s tävling inte fanns med bland tävlingsalternativen vid uppladdningen och de borde finnas med med tanke på att de kör med Equipe Online, dock utan direktuppdatering.

Så just nu är det följande på uppladdningsfronten:


3 kommentarer:

  1. Hej! Skriv gärna hur man hittar bilderna sen när du har fått ordning på det :)

    SvaraRadera
  2. Hej Erika!

    Självklart :)

    Det är uppmatchningen av ekipagen till bilderna (så bilderna får rätt ryttare+häst) som jag håller på med.
    Det är lite krångligare när klubben inte har Onlineresultat och tar tyvärr lite längre tid att fixa :/

    SvaraRadera
  3. Hej! Tack för svaret :).
    Hoppas att allt går bra med Ina och att det inte var något alldeles för hemskt besked som du har fått.

    /Erika

    SvaraRadera