onsdag 26 oktober 2011

J#*^¥a kamerasladd...

Vi har installerat in nya Windows i alla datorerna och nu är filmöverföringsprogr helt fucked up :( jag har firewire-anslutning i min nya laptop så ska försöka där ist. Jag har ju inte ens fått se filmerna fr helgen än :((

Jag kollade resultaten fr Lurbo i LA:3an eftersom jag inte visste vart vi hamnade. Kom ni ihåg att jag skrev att om inte Ina hade busat och lurat mig i första galoppbågen så skulle vi förm fått 6 p till. Gissa hur många poäng som fattades för att vi skulle blivit placerade? 6 poäng....... Vi kommer närmare och närmare en placering i en högre LA-klass nu.

Här är en bild fr framridningen i söndags som Moa tog. Jag gjorde en chansning m vilja inställningar som skulle passa i ridhuset och m lite ps efter så blev ljuset ok. Tyckte prinsessan var fin på bilden :)

1 kommentar: