lördag 8 oktober 2011

LA:3 i Stäket

Sara hade vaknat halv 5 imorse och kunde inte somna om så hon var i stallet halv 6. Så kl 6 får jag ett mess där det står att jag inte behöver skynda mig för prinsessan var redan klar ;) Sara hade spånat ur svansen, putsat hovarna, smygklippt bort tussarna i öronen (som är väldigt opopulärt haha). Så Ina var i stort sett klar att åka när jag kom :D Bästa Sara!!

Ina var fin i mini-ridhuset t framridning och kunde slappna av rättså bra på banan. Men framförallt var hon ridbar och påverkbar igen!
Vi fick inga grova missar, bara smågrejer. Hon klarade även båda förvända bågarna idag :)

61,7% och nytt "rekord" i LA:3 för Inisen <3

Filmen är fr Saras kamera och den ville inte läsas i Movie maker så den är asstor å kommer ta nån timme tills den är ute på youtube.
Här är lite bilder så länge på oss och min rosa bandet-kavaj så kommer filmen i nästa inlägg idag :)

1 kommentar:

  1. Hej,
    Hamnade på din blogg av en slump. Jätte roligt för vi red fram samtidigt i lördags och jag tänkte på ditt fina rosa band... Det såg så piffigt och passande ut!
    Kul att det gick så bra för er också!

    Lycka till med fortsatta tävlingar.

    SvaraRadera