tisdag 5 juli 2011

Enda fördelen med att inte vara i Falsterbo....

...... är att det är Falsterbo-REA hos Sporren =D !!

Var där idag och de har en massa bra grejer med mycket rabatt!

Men först, när jag kom hem idag så låg det nåt spännande i brevlådan.......
En ny rosa SCAPA-luva för endast 180 kronor!!

For då som sagt till Sporren efter jobbet och jag hittade allt som jag letade efter, fast jag inte ens visste att de hade fått in allt detta! Så nöjd!
Och personalen har börjat känna igen mig mer och mer haha, dåligt ekonomiskt tecken??? De kom till och med ihåg att jag köpte stövlar av dem för ett år sedan ;)

5 kommentarer:

  1. Snygg sverige luva!!

    SvaraRadera
  2. Stackars häst!

    SvaraRadera
  3. Haha...
    Du som säger "stackars häst" skulle se Mini (min häst, som liknar Ina) och Mikaela en av deras rosa dagar. Där ligger nog Emilie i lä, då tycker tom jag att det blir för mycket rosa ibland.
    Rosa är sjukt snyggt när det matchas snyggt tex som Emilies hopp outfit!

    SvaraRadera
  4. Och då är det nog ännu mer synd om min häst som kanske inte passa superbra i rosa men ändå får bära det för hon blir så söt!;)

    Våga bära rosa!!

    SvaraRadera
  5. Hihi, söta ni är :)
    Det roliga är ju att jag var extremt anti-rosa på storhästar, tills jag träffade Ina. Hon passar så sjukt bra i rosa så det är nästan tjänstefel av mig som ägare att inte klä henne i den färgen :)

    Smaken är ju som baken, men jag gillar verkligen en ljusrosa nyans på min hästs utrustning och hon KLÄR SUPER i det! Får nog ta en liten catwalk här i bloggen med pink collection ;)

    SvaraRadera