lördag 30 juli 2011

Härlig "ryttarträning"

Moa motionerade tjockis-hästen idag så jag var på gymmet i 2 timmar mitt på dagen. I förrgår när jag kom igång igen efter en månads uppehåll kändes träningen sjukt jobbig och svår, noll kondis mm. Men nu var det som att startskottet hade gått och jag var tillbaka ordentligt stark igen :)
Sprang lite mer än 4 km på crosstrainern, sedan alla 10-tal maskiner som tränar alla kroppens delar.

Love the after gym-feeling!

Haha, var en som hade kört ett tag på crosstrainern och när han skulle tvätta av handtagen med pappret så gick han till fel maskin, han tvättade den som var bredvid mig istället. Så hans svettiga handtag förblev svettiga....

Funderade lite på hur folk sätter upp sitt hår när de tränar. Jättemånga tjejer som har jättelångt hår och som antingen bara sätter upp en låg svans, eller ibland låter de håret bara hänga. Jag skulle var skiträdd att fastna i maskinerna med håret då! ALLTID knut- helt uppsatt är mottot :)


Nu ska jag iväg till lägenheten med lite mer möbler och kläder.

Ikväll blir det utgång med Anna, weeiii!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar