onsdag 6 juli 2011

Härligt pass!

I eftermiddag red jag och Sara ut i Stadsskogen på de två söta! Mest jogging, kort galoppsträcka och skrittpauser. När vi kom hem hoppade vi några språng bakom stallet.
En 2-studs, en smal galoppbom samt ett blågult räcke med två blå tjocka tunnor under.
Både Ina och Ormen var något skeptiska i början men de hoppade bra över det efter att ha kollat klart :)

Ina kändes mjuk, vändbar och lydig (efter att ha fått kolla ordentligt på tunnorna...).

Invigde fina SCAPA-luvan idag så hon slapp ha alla insekter i öronen. Oj kan man bli sötare eller??
Någon som skrev "stackar häst" om mina senaste rosa inköp. Haha, säger tillbaka, stackars DIG som inte har fått se denna söta prinsessa iklädd denna färg live, det är en fröjd för ögat och varning för diabetiker då sötfaktorn är skyhög...!

Mycket nöjd häst!!

Imorgon och på fredag är det Moa som har hand om Ina, så då ska jag passa på att hinna med massa annat, bland annat att VARA FASTER!!
Imorgon ska jag nämligen för första gången få träffa mitt 3 dagar gamla brorsbarn!! Han föddes exakt 1 månad för tidigt och måste vara kvar en massa dagar för "gödning" varannan timme så han växer :) Vägde bara 2,7 kg när ha kom. Men alla 3 mår jättebra och han är ju så gudasöt!!! <3

Senare imorgon kommer mina brudar över för lite inflyttningsfika och mys i lägenheten :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar