lördag 19 november 2011

Det blir tävling!

Jag har haft nån typ av hals Orust ända sen i tisdags och i tofsars bröt det ut på riktigt. Däckad med feber och ingen röst...
Drog mig t jobbet på fredagen igen då vi hade inventering på Beauty Planet och det är bara jag som kunde slutföra allt förarbete.
Så jobbade i 13 timmar igår fast jag var sjuk, men inventeringschefen tyckte jag kunde vara hemma idag, såååå skönt!

Jag håller på att bli bättre men igår undrade jag hur jag skulle klara av att tävla på söndag... Men idag vaknade jag av solljuset och kände mig dubbelt så frisk som igår :) så min plan är att rida dressyren och om jag känner mig sämre då så skippar vi hoppningen. Våra KM-grenar körs samma dag nämligen :)

Eg skulle Moa ut och rasta av Ina idag eftersom jag inte kunnat rida ordentligt i veckan, men stackarn har blivit magsjuk :( vi tajmar våra sjukdagar dåligt ;)
Så jag ska ner nu och försöka rida lite utan att "dö".

Jag ser verkligen fram emot dressyren imorgon då jag LÄNGTAT SÅ efter att få rida en LA:1a!!

HOOOOPPAS att fler klubbar tänker ha LA:1or nästa år, för jag lovar, det är jättemånga som vill tävla den klassen! Både de som vill testa på som ög från LB och för oss som vill rida mkt LA.

Please håll tummarna för oss imorgon så hälsan inte sviker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar