söndag 27 november 2011

KM (hopp) 1m

Yes!!! Äntligen har jag och min pappa lyckats få till överföringen igen med kameran :) så nu kommer filmer från ganska många tävlingar att rulla in i dagarna.

Igår red jag ett galoppkondisjobb med Ina i Stadsskogen. Så pigg och fräsch häst! Hon ville fortsätta springa när vi nästan var hemma efter 40 min jobb ;)

Idag hade jag ju planerat att klippa frökens björnpäls, men bara för det så har det REGNAT hela dan :(( Får försöka på tisdag istället då...

Då kör vi MOVIE TIME och börjar med KM i hoppning (1m) som var förra helgen hemma på UPK. Kändes bra att få till en okej runda med bra språng i 1m efter vad som hände på Lurbo :) Det jag var mest glad över var att hon fortfarande hoppade vatten (som hon lärde sig i våras) utan att titta allt för mycket!

1 kommentar: