lördag 3 december 2011

Yes, bra starttid!

Är så glad, för jag har nu startnumren 2 i första klassen (LA:4) imorgon, och nummer 1 i andra klassen (MsvC:1) :) Det är inte så många med i LA:4an som det brukar, så det kommer bli en rätt kort dag, vilket är jätteskönt för Ina som slipper stå och vänta en hel dag då.

Har just tittat igenom och repeterat programmen, är lite drygt när man kan 15 st utantill..... Lätt att blanda ihop dem :(

Jag hade morgonfodringen imorse och gjorde iordning allt i stallet innan jag åkte hem för frukost vid 9.30 ca, så nu ska jag ner och trimma bushästen lite och putsa såklart.

Jag funderar på om jag skulle rida medelsvårn på träns istället för på kandar imorgon och se om det blir skillnad på skolorna då. Får se hur hon känns i första klassen om hon är lugn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar