onsdag 14 december 2011

Leka fram byten

Idag hoppade vi lite på banan. Får passa på när marken inte är frusen!

Jätteroligt var det, tyckte både jag och Ina :)

Jag tränade lite byten även idag när vi fick energi av hoppningen. Fr hö t vä är hon nästan befäst nu (efter 3 träningstillfällen!!!). Andra hållet lite svårt fortfarande, men det kommer nog!
Kändes bra att leka fram bytena, det ska vara en kul övning för henne :)

Någon som vill se Ina göra galoppombyten? Kan filma nämligen om intresse finns :)


Idag hittade jag en "krabbklo" i morotssäcken, snygg va ;) ?

3 kommentarer:

  1. Ja, filma, jag vill se!!

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna se er göra byten :)

    SvaraRadera
  3. visa gärna byten!! as roligt att följa din blogg, både knasigt o slugt!
    Vad har du för dojjor till dyon chapsen, skitsnyggt!

    SvaraRadera