söndag 18 december 2011

Julshowen, bildbomb!!

Åh vad kul det var idag på julshowen :D

Nu kan jag avslöja att jag och Ina var med på poänghoppningen och vi körde temat "Pirates of the carabbean"- jag som Mr Jack Sparrow och Ina som Black Pearl.

Jag skrev ju igår att jag var osäker på hur Inisen skulle reagera med så mkt folk på läktarna, så höga ljud och musik mm, men hon var sjukt duktig, 10x förväntan :)) för snacka om miljöträning det blev med massa utklädda människor och hästar överallt, en helt galen publik som applåderade och stampade i golvet under gymkhanan innan oss.

När det var vår tur sen att visa upp oss under presentationsvarvet så var hon astaggad med en skräckblandad förtjusning ;) men hon hoppade jättelydigt över ljusslingan som vi hade som framhoppning :)
Sen under själva tävlingsmomentet skulle man hoppa så många hinder på 40 sekunder som möjligt. Ljusslingehindren och det smala gav 10p och övriga 5p.
Ina var hur jävla duktig som helst och tyckte det var kuuul :D vi fick två stopp och hoppade 4 språng = 35p
De två stoppen berodde inte på hindret utan hon skuggar ju för högläktarna, så jag var ändå förvånad över att hon var så arbetsvillig trots spänningar, fart och höga ljud :)

Nu kommer en bildbomb med blandade bilder som Ulrika tagit + några från min iphone:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar