måndag 14 november 2011

Ninaträning

Vi tränade för Nina ikväll och jag ville börja få bukt m Inas drygheter i v galoppen. Hon har blivit så fantastiskt rörlig att hon lägger ut ytterbogen och kör in baken, går nästan i sluta. Detta blev mkt bättre idag efter lite "kompromisser" m prinsessan om hennes form ;)

Vi tränade på förvända delarna i MsvC-programmen då vi måste bli bra på de! Även skolorna var riktigt bra idag, faktiskt bäst hittills :)

Vi avslutade m travökningar där hon äntligen hittat takten och balansen så vi jobbar m att öka kvaliteten och en halv länga fick vi till det perfekt! Hon tryckte upp sina bakben i sadeln kändes det som :)

Tänk vad fort fram hennes utv går fick Nina och jag påminna oss om...

På söndag ska vi rida KM på UPK, både LA:1 och 1m :)

En god nyhet är att vi äntligen hittat felet m min videokameraöverföring! Vi hade installerat Windows 7 och överföringsprogrammet klarar inte det. Så inom de närmsta kvällarna kommer det bli

MOVIE NIGHT

eftersom jag då ska lägga in båda dressyrklasserna och hoppningen fr Lurbo!!

Nu blire sängen :) Samma sak för Ina som fått börja ha sitt nya innethermotäcke om nätterna nu bör det är så kallt.

Fin hon är min prinsessa :)

1 kommentar:

  1. Hon ser ut som en riktig tävlingshäst i sin mundering. Snyggt!

    SvaraRadera