söndag 26 februari 2012

Gårdagens ridpass

Igår åkte jag och Ina till Lurbo och red ett dressyrpass i ridhuset. Nu när våren (äntligen) är på väg så är tyvärr underlaget ute under alla gränser :/

Fantastiskt fin tjej iaf! Red mkt galoppjobb och satte henne på prov genom att rida den förvända bågen från MsvC:1 och direkt efter vända in på diagonalen och göra ett byte. Sedan upprepning i andra varvet. Trots att jag mixade byten med förvänd i samma övning så lyssnade Ina perfekt och gjorde allt kanon med mjuka stadiga bågar och rena byten :) vilken häst hon är!!

Jag hade ingen med mig, men jag satte upp filmkameran på sargen, så fick lite på film :) ska ladda in den i datorn hos mina föräldrar (fire-wire-anslutning som jag inte har).

Imorgon är det Ninaträning igen och vi är taggade :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar