fredag 23 juli 2010

Jag (s)tår stadigt

Igår kunde jag inte åka till stallet eftersom min stortå var så svullen att jag inte fick in den i annat än flipflops. Och har man just blivit trampad känns det lagom säkert att blotta den framför massa 100kg-hästar igen, eller inte ;) Idag lyckades jag få på en foppatoffel iaf haha. Så jag åkte ut på morgonen och tog in dem i stallet och gav de käk. Sen stod jag och pysslade länge med prinsessan medan hon åt. Dock gör hon ALLTID en paus när jag ska borsta huvudet, dagens favoritstund :)

Hehe, efter en hel del uppfattningar om att bilden jag la upp i förra inlägget (+facebook+bdb) om att Ina verkligen är så där tjock, kanske jag ska lägga upp originalbilden.

Originalbilden från maj-10


Redigerad i photoshop

Skillnad??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar