fredag 30 juli 2010

Hur mycket otur kan vi få eg??

Jag börjar snart tro på att det sitter nån liten bitter gubbe på ett moln och gör allt han kan för att jag och mina 3 kompisar inte ska få träffas eller umgås... Inte nog med att Anna haft långtids-körtelfeber med efterinsjukningar, eller att Becca fick ryggskott igår. Nej, idag, dagen då jag, Malin och Anna (Becca hemma å kurerar) skulle åkt med Malins husbil istället så blir Malin magsjuk under natten! Hon har liksom aldrig varit magsjuk någonsin innan! Så vi fick hastigt och lustigt ställa in allting. Jag hade liksom t.o.m. hunnit lämna mina älskade katter på pensionatet under f.m.

Så nu har jag typ suttit ett tag och tyckt lite synd om mig själv (kändes som det enda rätta att göra..) så ringde Becca och vi pratade lite. Jag åker hem till henne om nån timme och stannar där till imorgon iaf. Hon trodde att hon skulle orka göra lite småsaker iaf som se på film, spela kort å sånt. Och det duger jättebra för mig!

Så det blev verkligen inte som vi tänkt oss för 5 öre, men tydligen har vi väldigt svårt att styra vårt öde tillsammans, hur mycket vi än försöker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar