söndag 1 augusti 2010

Lugnet återställt

Idag hämtade jag hem Leo och Kajsa från kattpensionatet, en dag tidigare än planerat. Så himla skönt att få hem dem igen och de var ju inte LITE glada heller att få komma hem :D

Helgen blev bra trots att vi inte kom iväg på någon road trip. Åkte hem till Becca på fredageftermiddagen. Hon har ju ont stackarn i ryggen, men med medicinerna går det ganska bra. Vi åkte till ICA och köpte massa grillmat som vi fixade till och åt under kvällen. Sen blev det en fransk chokladtårta tillverkad och till det så såg vi på "Bröllopsfotografen". Har försökt se den sen oktober förra året så det var ju på tiden.... På lördagen såg vi på "Alvin och gänget2" hos Beccas mamma och åt Hallonpaj och nåt smaskigt som var som ostkaka :) Sen på kvällen åkte vi hem till mig och direkt in till stan, käkade och såg på bio (nya Beck). Åkte hem och sov, sen idag har vi bl.a. sett på massa inspelade "House", åkt iväg å käkat lunch och sen åkte och hämtade katterna. Så det blev en mysig helg, och bättre lycka nästa gång vi försöker anordna nåt ;)

Imorgon ska jag och Ina träna för Yvonne (Sjödin) för första gången på länge, ska bli jättekul! Hoppas jag kan ta på dressyrsadeln, men annars får jag steka runt i hoppsadeln om hon fortfarande är för rund om magen att dr. åker fram.

Sitter och klurar lite på ny header till bloggen. Har några idéer men är inte helt 100 på hur jag ska göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar