tisdag 31 augusti 2010

Förvirrande om helgen

Jag har suttit nu på morgonen och försökt tillsammans med Malin Eklöf att komma fram till hur det är/blir med hopptävlingen i Håbo nu på söndag.

Igår skulle jag gå in på Håbos hemsida för att kolla om startlistorna hade publicerats, men icke. Istället stod det med stora bokstäver på startsidan att "TÄVLINGEN DEN 5 SEPTEMBER ÄR INSTÄLLD PGA FÖR FÅ ANMÄLDA". Tråkigt tyckte jag såklart, men inte mycket att göra åt. Men idag, då har de tagit bort startsidetexten och istället lagt ut både startlistor och ryttarmeddelande... Det är jättefå starter, men nu ska tydligen tävlingen bli av iaf. Sedan hade de skrivit helt knasigt i ryttarmeddelandet:
"Tävlingen börjar kl 09.30...." och precis under; "Tidsprogram: 10.00 Klass 1..." Hm...??

Malin har kontaktat Håbo och vi har nu fått svar att de inte fick ställa in tävlingen för distriktet. Så till alla som ska tävla hästhoppning i Håbo den 5 september:
  1. Tävlingen blir av
  2. Första start är kl 9.30

Igår när jag trodde att allt var inställt hade jag ändrat Inas veckoplanering lite, men nu ser den ut så här:
  • Måndag = VILA
  • Tisdag = Galoppintervaller, stubbåker/äng
  • Onsdag = Hoppning
  • Torsdag = Uteritt
  • Fredag = Dressyr, låg form + mjuka sidorna
  • Lördag = Skogen (skritt + jogging)
  • Söndag = Hopptävling, 90 cm CL och 1m (debut!!)
Nu ska jag bege mig till min ögonsten och köra intervaller. Sedan väntar massa arbete här hemma, bl.a. fixa inloggningen till mina två distansutb. hos Jönköpings Universitet (Digital bildbehandling och Visuell Fotografi), skaffa ett speciellt bankkonto som ska användas till ett väldigt speciell och nytt fotojobb jag har fått :D + fortsätta att svara på jobbansökningar.

Vila får man göra i graven!


1 kommentar:

  1. :)

    Hm.
    Jag undrar om du skulle kunna komma och fotografera mig på Upk när jag har lektion? ^^
    Hur mycket kostar det isf? ^^


    Mvh Anna

    SvaraRadera