söndag 29 augusti 2010

Tävlingshelgen!

Ska fatta mig kort!

Lördag: MsvB:4 med Lola (division 1)-
gick åt ******... Hästen totaldog inne på banan, hon gick inte fram för alla havrekorn i världen ens :S Minsta lilla halvhalt och hon stod stilla.... Jag kunde inte andas när jag red ur ridhuset, fick nån andnöd av överansträngning..... Det kan vara så att hon är brunstig eftersom hon har gjort likadant med Ulrika en gång i det skicket, men nu jäklar blir det meeer träning!
Söndag: LC:1 och LB:1 med Ina i Harbo-
Jag behöver faktiskt inte säga så mycket mer än att Ina var HELT SUPERMEGADUNDERDUKTIG!!!!!! Hon var avspänd och gjorde allt jag bad om utan att gå emot! Fina fina häst! Och resultatet blev ännu roligare...

LC:1 = 71,1% och VINST!!!!!
LB:1 = 71,7% och VINST!!!!!



Så efter 1 års utbildning (totalt för Ina) så går hon nu alltså på över 70% i LB!


ÄLSKADE LILLA HÄST! DU SKULLE BARA VETA HUR MYCKET GLÄDJE DU SKÄNKER MIG!!!

1 kommentar:

  1. Grattis!!!!!

    Och jag tyckte ni va duktiga i lördags med, så det så!

    SvaraRadera