måndag 9 augusti 2010

Dagen i bilder

Idag hade jag ju då som tidigare skrivet tänkt att träna lite på banan med Ina. Men det kunde jag ju glömma... Åkte iväg mitt på dagen, då vräkte regnet ner, det åskade och blixtrade... Några gånger fick jag stanna bilen på ditvägen för att jag inte såg någonting pga allt regn...

Så det fick bli en städ- och putsdag istället! För att inte tröka ut med massa text om det, tänkte jag lägga in lite bilder som beskriver dagen istället:


Har börjat fylla upp min lagringsgarderob :)















Så, det var min dag i kollage. Kommentera gärna om du tyckte det var kul/roligt/fint/tråkigt/fult med detta upplägg så vore jag jättetacksam!


5 kommentarer:

  1. Ja eftersom du inte ville svara på fb så får jag fråga här då;)
    Vart har du hittat den smarta garderoben?:D

    SvaraRadera
  2. svar: ;D Den smarta och praktiska garderoben finner du hos Biltema för 179:-

    SvaraRadera
  3. Gillar din outfit starkt :D
    Om du tyckte att det regnade förut idag. Titta ut nu!

    SvaraRadera
  4. Tycker det va ett kul och ganska anorlunda dag uppdatering:)
    men din blogg tar väldigt lång tid att komentera:S laddar evighet..ska inte välja blogspot när jag byter!

    SvaraRadera
  5. Tack för åsikten om upplägget, Emelie!
    Ok, vad knepigt, när jag skickar ett svar här t.ex. går det på någon sekund :)

    SvaraRadera