lördag 20 augusti 2011

Gymmet stängt idag :(((

Hunnit med så mycket idag eftersom jag gick upp vid 8-tiden.

Hade planerat in att åka och träna på gymmet vid 12.30-tiden, men när jag kom fram till dörren så hade de STÄNGT HELA LÖRDAGEN på alla Friskisarna pga nån sorts utbildning :( Dåligt! Kunde de inte hålla en öppen iaf??

Så istället åkte jag till stallet och bar in mina spånbalar som kommit. Blir som ett litet styrkepass det med. Speciellt om man böjer på knäna och gör övningar samtidigt som man bär in balarna ;)

Sen har jag bakat mina underbart goda och nyttigabars / kakor. De är helt suveräna om man vill ha något gott, nyttigt och något som mättar (!) på samma gång! Ni har väl inte glömt de?

Lägger ut receptet en gång till :)

KLICKA PÅ BILDEN FÖR STÖRRE TEXT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar