fredag 12 augusti 2011

Vill hem nu!

Sitter på jobbet och har en kort rast. Vill bara HEM till Ina nu och börja förbereda inför helgens meeting!

Jag putsade all Inas utrustning igår faktiskt vilket känns skönt så det är klart :)

När jag kommer hem vid 15-tiden står följande på att göra-listan:
  • Hänga schabraket, lindorna och benskydden på tork som är nytvättade
  • Hämta Ina från sommarhagen
  • Hoppa några språng + lösgörande arbete på banan
  • Bada häst
  • Knoppa häst
  • Packa in all utrustning
  • Fixa transporten
  • Putsa ridstövlarna
Har fortfarande ingen som kan följa med imorgon, så vi blir nog utan hjälp. Då är det guld värt att Inisen är självlastad, hoppas hon kommer ihåg det efter sommaren nu ;)

Imorgon har jag fått riktigt jobbiga starttider.
Första klassen rider jag 8.24, andra klassens starttid är 14.50!
Så om vi får sämre poäng i första klassen kör jag hem henne mellan. Om vi får bra poäng kanske jag kan få dispens att inte ta med häst på prisutd. då hon måste stå över 5 timmar i trailern annars.... Inte sjysst uppladdning inför nästa klassen!

Bara 3 timmar och en kvart kvar på jobbet nu :)............................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar