fredag 9 september 2011

Nytt traderafynd!

Har inte kunnat uppdatera nåt mer sen tisdags efter träningen eftersom jag inte har varit hemma i huset där mitt internet är för tillfället. Jag jobbar dock på att få hem mitt egna internet till lägenheten, ska bli sååå skönt!

Igår hämtade jag iaf ut Inas nya tävlingspannband som hon ska ha på kandaret.
Köpte det på Tradera (helt oanvänt) för en billig penning, oj var den sidan är bra!!

Pannbandet ligger hemma i köket och är inte fotat än, men här är annonsbilden:

Det som är längst ner är mitt :)
Ikväll ska jag nog hoppa lite med fröken, var ett tag sen nu!

Min helg ser ut som följer:
Imorgon åker jag till Frösåker för att döma deras KM i dressyr och på söndag ska jag fota på UVFK:s hopptävling, som alltid genom Equipe.

Någon som ska dit och tävla? Var inte så många starter, så det jobbet lär gå fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar