söndag 11 september 2011

Tajt helg

Innehållsrik helg trots att jag inte tävlat.

I lördags körde jag till Frösåker och dömde en dressyrtävling på förmiddagen i SOLEN och därefter hoppade Moa för mig med Ina.

På kvällen var det först trevlig förhak hos mig i lägenheten med Becca och Lovisa för att sen dra till nyöppnade Whiteclub där jag träffade ännu mer folk jag kände, så lyckad kväll! :)

Lite trött på söndagsmorgonen dock när jag gick upp klockan 8 efter att ha gått och lagt mig kl 5..... Men men.

Fotade idag på UVFK:s hopptävling och jag hade TUR MED VÄDRET! De hade varnat för regn hela veckan på söndag, så jag var så tacksam över att det inte kom en enda droppe :)

Bilderna blev överlag bra och de kommer upp väldigt snart på Equips hemsidan precis som vanligt.

Imorgon är det träning för Nina med prinsessan igen och då kommer hon vara piggare i bena eftersom hon inte tävlat i helgen :)

Efter förra veckans träning :)


2 kommentarer:

  1. Vi vill bara tipsa om att Eurosport Television kommer att direktsända från EM i hoppning från Madrid, den 15-16 september. För närmare information om sändningstider gå in på http://tv.eurosport.se/ridsport/ryttar-em_sto2948988/storynews.shtml


    Med vänliga hälsningar
    Eurosport Television

    SvaraRadera
  2. Och jag ska sälja mina hästar och min hästgård. Separationssorg. Jag hade drömmen att fortsätta och kunna jobba med hästar men en ridolycka satte stopp för det. Min gård finns presenterad på min blogg.

    SvaraRadera