tisdag 20 september 2011

Knashäst

Efter tävlingen på lördagen gav Ina sig själv "semester" då hon vägrade låta sig fångas av de stackars kvällsfodrarna både lördag och söndag.... KNASHÄST!!

Aja, spelade inte så stor roll, hon hade både täcke och kompisar och tydligen så var det väldans kul ute :)

På kvällen var det ett nytt zumbapass som var lika kul och svettigt som vanligt!

Kan meddela sen för er som tävlade på UVFK:s lokala hopptävling 11 september att jag väntar på deras equipe-fil så att jag ska kunna matcha upp ekipagen med bilderna.
Nu har det gått mer än en vecka sen tävlingen var, så jag gör så att jag laddar upp bilderna ikväll med manuell ekipageinmatning, alltså att jag själv skriver in häst, ryttare och klubb på bilderna.
Inga mail kommer kunna skickas ut då, men det går bra att söka upp bilderna då du söker på antingen ryttarens- eller hästens namn.

Man söker upp bilderna (från ikväll) här:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar