lördag 16 juni 2012

Gräs :)

ska snart t Gottröra och fira Anna som fyller år på tisdag :) grill i regnet, tjoho ;)!

Morgonens träningspass blev att fylla 6 höpåsar med gräs från sommarhagen, en del slaget gräs men mycket fick jag dra loss själv... Fyllde påsarna med ca 4-12 kg och jag tror att jag hämtade ca 45 kg gräs...! Tog nästan en timme och jag var helt svettig efter, så en bra stall-workout blev det! Förutom att jag vill att Ina ska äta mycket gräs inför kommande hagsläpp så hämtade jag allt detta pga att vår nyöppnade hösilagebal var så blöt att tom Ina totalnobbade det! Och hon är ju bra hungrig just nu... Så då var det bara att ge sig ut på gräsjakt :)

Igår och idag har jag varit kattvakt hemma i huset. Jag och Leo har haft det så mysigt så :) sov hela natten hos mig, sen i knäet under frukosten och efter det myst under dagen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar