måndag 4 juni 2012

Uppdatering på o-hästfronten

Första uppdateringen blir att jag i kombination av ett nytt fotledsskydd, massa tejp och många timmars träning på gymmet nu gjort att jag ikväll kunde jogga (med några gåpauser) 4 km!! Det är en bra prestation för mig som inte längre kan springträna sen 15-års ålder pga för dåliga leder ;)

Ikväll efter jag varit hos Ina så skyndade jag mig hem till stan för att hinna in till Darkwell som stänger 18. Det har nämligen gått 12 veckor nu och det var dags att byta ut "läkningsringen" mot ett riktigt smycke! Han som bytte sa att jag skött såret exemplariskt ;) tvättat det 1-2 ggr/dag i 3 månader, äntligen slipper jag det nu haha.

Blev iaf JÄTTENÖJD med mitt smycke, så sött med en liten blomma :)

Beach 2012, jag är nu nästan redo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar