torsdag 7 juni 2012

Vi är less

Både Ina och jag är fruktansvärt less på skadan nu! Vi båda vill komma igång och att Ina ska få gå ute i gräshage med sina kompisar som alla andra hästar får göra i juni...

Jag VET att man ska tänka positivt, se framåt osv. Jag lovar, jag om nån är bra på positivt tänkande i de allra jobbigaste situationerna (fråga alla klubbkamrater jag har lyckats vända humöret på efter att de genomfört en mindre lyckad tävling t.ex) men nu kan jag, utan att försöka täcka över nåt, säga att det här är asjobbigt!! Är inne i en jobbig period nu då många motgångsbäckar små nu har runnit över... Så ja, situationen är jobbig och frustrerande, det kan inga positiva ord i världen ändra på...

1 kommentar:

  1. Du får försöka att tänka på vilken fin häst du har. Hon läker från sin skada och ni kommer att få fantastiska stunder tillsammans. Det är jobbigt nu men snart bara att härda ut.

    Tänk vad gärna jag hade velat ha min häst kvar om jag bara hade fått pussa hennes mule och bara lukta i hennes man. Men där ville ödet annorlunda.

    Kämpa på!!

    SvaraRadera