fredag 4 februari 2011

Hämtat paket!

Ina har tappat en sko, SUCK!!!

Den största sucken är ju över att hon ska gå 2 klasser på klubbhoppningen på söndag eg. och sen ska hon skos på kvällen..... Så vi får nog glömma det där med hoppningen =(

Jag är nyss hemkommen från Posten där jag hämtat ut ett trevlig paket:





Helgen blir rolig, för jag ska få rida Ormis!!
Sara ska hem över helgen och jag får fungera som vikarie ;)

Ska bli kul att få känna lite på honom då jag inte ridit honom sen han var nyss fyllda 3 år, han blir 5 år i år...

Jag och Ormen ej fyllda 3 år, april-09

3 kommentarer:

  1. Ohh! Jag jagar ett par bruna Veredus till Mini men lyckas inte hitta några. Vilken storlek har du på dom? Jag har bara bakskydd YoungJump i dom var jag M men är osäker på vad jag ska ha fram.

    SvaraRadera
  2. Tråkigt med skon :( Tappar hon dom lätt? Har läst flera ggr i din blogg att hon har tappat skor.. :/

    Fin skydd, såna vill jag också ha. Vilken storlek har du på dina? =)

    SvaraRadera
  3. Veredusskydden lyckades jag hitta begagnade på en annons :)
    De är storlek L. Eg. har Ina storlek M, men L är inte så jättemkt större, så om jag har på sista hålet så går det jättebra!
    I allmänhet tror jag att "M" på Veredus-skydden är för normala ben och "L" är för lite större ben.

    Ang. skorna så tappar hon de inte så jättelätt faktiskt. Nu hade det gått hela hennes skoperiod och hon ska skos på söndag, så hon har faktiskt varit duktig och hållit i dem :) Vart lite dålig timing bara med tävlinge...
    Vi har haft lite otur förr m tappskor, typ tappat dagen innan tävling och så, men det var mest under lerperioden då alla skor flyger och far...

    SvaraRadera