tisdag 1 februari 2011

Nu har jag också en flagga!

Alla på min avdelning på jobbet jobbar ju med specifika länder och vid deras skrivbord finns det anslagstavlor som delar av arbetsytorna. På dem sitter det flaggor som visar vilka länder de tillhör och har hand om.

Eftersom Beauty Planet än så länge endast levererar inom Sveriges gränser är det bara jag som jobbar där och vi har då bara en svensk kundservice. Eftersom de andra jobbar med inkClubs kundservice och jag med Beautys så har jag inte fått någon flagga. Men jag ville också ha en såklart, så nu tog jag saken i egna händer och fixade min alldeles egna skylt som visar vart jag hör till ;) Så nu pryder denna min arbetsdel =) :



Igår var Ina helt fin och normal i benet igen, så det var nada som jag trodde från början. Vi tog en liten promenad, myysungen <3

Idag ska Moa rida lite lätt på henne så får hon gå lite dressyr imorgon igen.

Nu ska jag njuta lite av min lediga eftermiddag =D (och betala lite räkningar..... mindre kul)

Oh juste!

Jag och Ina ska kanske börja träna hoppning varannan vecka för Maria Norlin :)

So long!

2 kommentarer:

  1. vad kul! Vem är Maria Norlin? Var håller hon träningar? =)

    SvaraRadera
  2. Det är hon som utbildar sig till polis va?? ;D

    SvaraRadera