måndag 28 februari 2011

Hoppeträning

Wiii, imorgon och på onsdag är det hoppträning som gäller för damen!
Första gången hon kommer få det som en "hopp-weekend" fast mitt i veckan då. Kommer inte bli några som helst problem för damen då iaf tisdagen kommer vara rätt så lugn.

Moa följer med på tisdag och hjälper till + filmar =guld!

I helgen som kommer ska jag åka och kolla på en annan begagnad Ifor som verkar passa bilen mycket bättre + att det är vinterdäck inräknat :) ! Hoppas verkligen på denna...





Igår gick jag och la mig förbannad. Riktigt pissed... Det var inge kul att vakna på morgonen sen med den känslan :/
Jag är oftast glad som person men ibland går det inte att bara skina igenom allt och låtsas som ingenting. Jag är arg och det tänker jag fortsätta vara tills någon lyckas övertyga mig om nåt annat, punkt slut.

Om nån undrar över filmen från hopptävlingen för 2 veckor sen så försöker jag allt jag kan. Den är ju i Saras kamera och den installationsskivan tycks inte om av mitt virusprogam som blockar hela tiden... Just nu:

F-secure - Emilie
1-0

1 kommentar:

  1. Ser ut som en leksaks-transport på bilden!:D

    När blir nästa dressyrtävling då? Ingen fin planering på bloggen?;)

    SvaraRadera