fredag 24 juni 2011

Inställd midsommar...

Gräs-svullnaden har gått ner ordentligt i alla benen, men det är fortfarande tillräckligt för att jag inte vill släppa ut henne än i stora sommarhagen :/ Så idag fick hon iaf gå ut tillsammans med Ormen i en av vanliga hagarna där betet nu är jättemagert. Oj så glad hon blev, och oj så glad Ormen blev att få sin flickvän i hagen utan någon konkurrens ;)

Jag skulle egentligen åkt till Öregrund i e.m. och firat midsommar med en stor samling vänner från Jälla-tiden, men det har jag fått stryka helt nu :/
Nu gäller ju inga fodringar längre eftersom "sommar-schemat" har börjat gälla, så jag måste ta in, ge mat, ta ut imorgon bitti själv (+ såklart linda benen) = kan omöjligt vara 10 mil från Uppsala och komma hem lördag e.m!

Kanske inte världens roligaste midsommar, men man kan inte sätta sig själv i första rummet då man har häst! Min lill-tjej behöver mig lite extra just nu och då finns jag självklart här.

Men hoppas ni alla får en jättemysig midsommar! Jag och Ina kanske sätter oss och snaskar på lite morötter senare ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar