måndag 27 juni 2011

Tillbaka på jobbet igen...

Idag var min första arbetsdag igen efter min 2 veckor "långa" semester. Kändes motigt, framförallt eftersom det varit skitväder alla dagar utom den första, och nu när jobbet börjar blir det steksol och värmebölja....
Skyndade mig hem iaf för att få lite solstrålar innan den försvann.

Igår var Pontus, Petra och Rebecca (Petras syster) här hemma från sena e.m --> sena kvällen. Jag hade bjudit in dem på grillmiddag och det var hur mysigt som  helst! Grillade färsk kalkonfilé, grilloumi, surdegsbaugette med vitlökssmör och hade massa melon till det. Kunde inte fått mysigare avslut på min återhämtning efter 7,5 månaders jobb :)

Pontus gick lös på kameran som vanligt ;)

4 kommentarer:

  1. Vilken fin bild :)

    SvaraRadera
  2. Vacker tjej ;-) !!

    SvaraRadera
  3. Åhh den där klänningen har jag sett på HM, så fin!!
    Har kollat in här rätt så många gånger förr. Kan du inte lägga ut nån foto session eller nåt? Asså på dig inte hästarna :o)

    SvaraRadera