tisdag 21 juni 2011

Lite mer bilder från hopptävlingen

Fick ännu fler bilder från hopptävlingen i söndags som snälla Linda hade tagit på oss i båda klasserna :) !! Älskar denna snälla grupp människor som bara spontant tar lite bilder på en under en tävling och skickar över- det är så himla guld värt (framförallt för en fotograf som är van att ta bilder på alla, men att inte ha några på en själv ;) )

På de här mycket finare bilderna (än de jag klipper ur från filmen) syns det också att hon fått så mycket finare teknik ÖVER hindren! Tidigare var hon ju framtung redan i uppsprånget ;)

Så dessa bilder är fotade av Linda Bergman:





7 kommentarer:

  1. tråkigt emily att du inte vågar ha kommentarer ute och kvar på din blogg
    Hälsningar Karin

    SvaraRadera
  2. Tråkigt Karin att du inte kan läsa. Tydligen inte eftersom det utförliga svaret jag skrev till den anonyma kommentaren inte har gått in.
    Jag fick råd om att i framtiden bara ta bort sådana kommentarer direkt och det var precis det jag gjorde med din.
    Acceptera det eller sluta läs min blogg, inte svårare än så.

    SvaraRadera
  3. Definiera gärna anonym. Vill du ha mailadress eller för och efternamn?
    Karin

    SvaraRadera
  4. Det är jättebra att du inte försöker vara anonym.
    Men jag bryr mig verkligen noll om vem du är så det spelar ingen roll om du skriver ut det med, nu i efterhand.

    SvaraRadera
  5. Heja heja Emilie! Detta är ett strålande exempel på "pirates of the internet" dvs personer som har behov av att kapa sig in bit in i andras liv och leverne, kanske för att deras eget är trist och innehållslöst. Keep up the good work stumpan!

    SvaraRadera
  6. Rosa bootsen e på, schabraket också?:) Snygg matchning, brunt och rosa.
    Hihi, ser ut som att du gaspar på ett av korten;)

    SvaraRadera