lördag 10 mars 2012

Laddar för tävling

Imorgon ska Ina och jag starta årets första dressyrtävling. Vi ska till Heby och starta en MsvC:1a.

Det har uppkommit lite oväntade bekymmer dock. Igår spelade vi fotboll istället för innebandy på friskvården på jobbet och jag blev tacklad/stämplad på min högervad. Förmodligen är det en rejäl blödning och vaden är svullen och gör ont när jag går = haltar rejält. Men jag kommer självklart tävla imorgon ändå. När jag väl ha fått en startplats i en msv:c så släpper jag den inte!

Jag trimmade igenom Ina på ridbanan i eftermiddag och hon gick riktigt bra trots att jag inte kunde ge lika mycket stöd som annars, duktiga tös :)

Håll tummarna för oss imorgon! Jag lovar att göra mitt bästa :)

Från ridpasset :)

Mina ridstövlar som jag håller på att putsa. De är nu lagade med ny dragkedja på högerstöveln och de är något mer uttöjda så mina nya muskler ska få plats...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar