tisdag 30 april 2013

Valborg!

Igår fick vi svar om träckprovet och varken Ina eller Aida behövde avmaskas, woho!

No worms!

Idag är det sista april och Uppsala is the place to be on Valborgsfirandet om man säger så :) Jag kommer jobba halvdag idag, mellan 6-10 och sedan bär det av hemåt för att först hitta en parkering, sen gå hem till lägenheten och möta upp bästa Becca. Jag har nämligen förberett för en härlig grill-picnic! Så nu behöver vi bara lite sol, eller i vilket fall uppehåll.

Becca och jag, Valborg 2011 (kallt!!)
Man vill ju se forsränningen i Fyrisån och regnar det för mycket kan vi sätta oss i mitt fönster och spana ner mot ån istället ;) 

Jag har tänkt ända sedan jag flyttade till min lägenhet för snart 2 år sedan att jag skulle införskaffa en mindre grill så att man kan grilla i Stadsparken, och nu är det gjort! Världens sötaste mini-klotgrill står nu redo för Valborg!


Ha en jättebra Valborg alla! Och för er som inte är i Uppsala, synd ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar