tisdag 1 oktober 2013

Filmen från Hufvudsta MsvC:2

Förra veckan blev ju lite kaotisk som sagt, så jag glömde helt bort att jag hade fixat klart filmen från vår senaste (och kanske årets sista) tävling. Det var ju förrförra lördagen som jag och Maja var i Hufvudsta (utanför Solna) där jag red en MsvC:2a på en bana gjord av lervälling. Häst avslappnad trots halt underlag, domaren tyckte hon var spänd hela programmet... Sånt är livet och det går vidare.


På ett sätt känns det lite skönt att vi inte är fullt bokade med tävlingar under hösten eftersom vi då kan fokusera helt på träningen då vi är i en stor utvecklingsfas just nu efter att ha klättrat upp till "MsvB-pinnen". Jag ska försöka filma och fota våra träningar så att man lätt ska kunna se framstegen vi kommer göra nu under vinterhalvåret, då jag tror att det kommer hända väldigt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar